Deletedmom110 ben 3,5 ayda eğitime başladım ve odasını ayırdım. Öncesinde de ben uyandırmazsam uyanan bir bebek değildi ama uyku saatimiz biraz geçti. Doğduğundan beri hergün uyku öncesi banyo yaptırıyordum, 9 gibi yıkayıp 10 gibi uyuyordu. Ama bebeklerin 6-7-8 de uyuması lazımmış, sabah da 5-6-7 de uyanmalılarmış. Eğitime başlayınca 6 da banyo, emzirme 7-8 arası da uyutma faslımız vardı. Ama uykuya geçişimiz baya zor oluyırdu, halada mükemmel bir performansı yok ama daha az direniyor. Geceleri 1 kere uyanıyordu, uyanmadığı da oluyordu. Ama ne olduysa 5,5 ayda herşey tepe taklak oldu. Sık sık uyanmaya, emmeden geri uyumamaya başladı. Önce gecede 3 kere uyandı, sonra iki saatte bir uyanmaya başladı, sonra yatırıyordum yrım saat snra geri ağlıyordu fln neyse ki biraz ağlayarak 6. ayda onu da düzelttik. Ama gecen hafta yine bir bozulma oldu. Bide üstüne tatile geldik, tatilde 2 saatte uyanıyor ve yanıma almadan uyumuyor, ve ben kızımı hiç yanımda yatırmadım🤦🏻♀️İlk doğduğu zaman bile şu anki uyku düzeninden daha kolaydı, ımarım tatilden kaynaklıdor yoksa eve dönünce herşeye tekrar başlayacağız. Yani düzen hemen bozulabiliyor. Tek olumlu yanı şu benim kızım 3,5 aylıktan beri 8-8:30 da uyur. Daha geçe kalmaz.