Hanımlar merhabalar. Malum ortalık bizim çocukluğumuz gibi değil. Güven yok. Çocukların oynayacağı ortamlar sınırlı. Kış da geldi parklara çok çıkılmaz. Sizce büyük şehir belediyelerine ait her mahallede oyun evi olmasi gerekmez mi? Kreşler ticarethane olmuş. Öyle özel oyun evleri de fazla yok .Benim düşüncem her mahallede dediğim gibi belediyenin oyun evleri olmalı makul saat ve ücret ile. Akranlarıyla öğretmen eşliğinde çocuklar oynamalı kimi anne camın arkasından izlemeli kimi anne evine gidip işini halletmeli. Hem annelere hem şimdiki nesile böyle imkanlar sağlanmalı. Sizin düşünceniz nedir?