Kızlar 6 haftalık bebeğim gündüz de uykuya dalmakta güçlük çekiyor uyuyor yatagına bırakınca kıvrılıyor ıkınıyor aglıyor
Gazını cıkarıp yatırıyorum
Her seferinde aynı
Tamam şimdi daldı diyorum yarım saat 45 dk anca uyuyor sonra sar başa
4 te uyandı iki kez beşiğine uyudu diye koydum saat şuan 06:07 hala kıpırdanıyor homurdanıyor
Atak haftası mı başka bişey mi :(