Sema345 ben bıraktırmaya çalışıyorum 1 hafta falan oldu, kucağıma hafif yatar şekilde alıp meme istese de açmadım bi 30 dk falan ağladığı oluyor dinlene dinlene ama hep sarılıp şarkı ninni söylemeye çalıştım huhuhuhu diyip saçını sırtını böyle hafif değil de okşaya okşaya sevdim. Poposuna pış pış yaptım derken şu aralar çok şükür meme vermeyeceğimi iyiden iyiye anladı. Kendine rahat bi pozisyon bulup uyumaya devam ediyor 1 kere da su veriyorum. Benimki 05.50yi huy edindi o saatte kalkıyor meme diyerek kalkıyor zaten verene kadar susmadı bi kere uykusu açıldı uyumadı bende sabahın 6sında kalkmış oldum ertesi gün kalkınca aynı saatte emzirdim şimdi hep o saatte kalkıp meme istiyor veriyorum biraz diğer düzenleri otursun bunu da kescem artık sabah acıkıyordur diye annelik iç güdüsüyle emziriyorum yani. Rahat bir şey bırakın mutlaka bende öyleydim sizin gibi bizim diş dönemlerinde oluyordu 12. Yolda sık sık bunu yaşıyordum yani