Hilaldl8 4 saat çok geç 2 en geç. Saatte bir emziriyordum 1 aylık olana kadar ondan sonra doktor uyandırmaya gerek olmadığını söyledi uyandıkça emziriyorum. Ama uyanık ise yarım saatte bir emziriyorum 3 ay lik şu an, topuk kanı vermişsinizdir büyük ihtimal guatr hormonu yüksek çıkarsa bol emzirme ile geçer öyle olmaması için bol bol emzirin uyanık ise 15dk ile yarim saattw bir emzir demişti doktor guatr hormonu yüksek çıkmasın diye çok şükür boll emzirmedej sonra düştü değerleri