trakyalikizce maalesef o gez sancısı kalın giyinin, sıcak su torbası varsa sırtınızda bekletin ve parol için. Benim hastanede tutulfu omzum hareket edemedim nasıl ağladım ama çok kötüydü hemen iğnr yaptılar ağrı kesici. Sıcak su torbası getirdiler anca öyle geçti. Birazda benim hatam sıcak olur hastane diye gecelik giydim, Allah nasip ederde bir dahaki doğumumda yaz bile olsa hırka mırka götürüp don çorap giyeceğim 😀😀