Civcivim_mira benim bebeğim 1 yaşına kadar gece sürekli besleniyordu bir yaşından sonra akşam 8 de besleyip uyutuyordum gece 12 gibi ağlıyordu mama veriyordum tekrar uyuyordu. Taki sabah 8 9 kadar aralıksız. Tabi ki ara ara atak dönemleri oluyordu gece kalkması vs ama beslenince hemen uyuyordu. Analık gerçekten deneme yanılma yöntemi :) besleyin belki açlıktan olabilir. Doktorumuz hep şunu derdi, bebeğin ağlıyorsa bil ki ya açtır ya susuzdur ya gazı vardır ya diş çıkaracaktır ya ateş başlangıcı yada hastalık başlangıcıdır bunlaro tek tek düşün ve uygula uygulayınca zaten sonuca varacaksın. Her sorunda bunu düşünürüm ve çıkış yolu mutlaka bulurum. Birde sen dene :):)