Oğlum 9 ay 25 günlük kucağımızda yürüyoruz o sekilde uyuyor ama saat başı kalkıyor ya abartmıyorum 22:00 de koyuyorum 23:00 kalkıyo artık kafayı yicem ağlıyırum suan ya gece 03:45 ve yine kalktı zor yatırdım destekli uyuufugu icin diyosum ama arkadaşım cocugunu kucakta sallıyo gece 1 kere kalkıyo diyo bi tanesi ayakta sallıyo yine gece uyanmıyo diyo bense saat başı artık cok yoruldum ya gerçekten neden ya neden:(( tabiki Rabbim sağlık nasip etsin en önemlisü ama gerçekten artık çok üzülüyorum neden uyumuyor bu cocuk yaaaa cıldırıcam