Merhaba anneler🧡 bebekleriniz nasıl? Neler yapıyorsunuz? Nasıl geçiyor bu aylarınız? Kolikiniz varmı? Geceleri uyuya biliyorsunuzmu? Biraz sohbet edelim🙂🧡 benim kızım 2 ay 7 günlük çok gazı var. Onu rahatlatmak için herşeyi yapıyorum masajıdır,yemek sonrası gaz çıkartmasıdır,ilacıdır,tummy time herşey yapıyorum ama işe yaramıyor🥹 onun dışında az az sesler çıkarmaya başladık. Artık yanımızdaki kişilerin yüzüne bakıp dikkatini çeke biliyoruz. Ama hala tam gülemiyoruz.onun dışında geceleri uyumuyoruz sancımız yüzünden.🧡🍁