Bugün sterilizide edeyim diye aldım kızımın tüm oyuncaklarını yıkadım bir güzel ..peluş vs ne varsa onları da yıkadım makinede… yengeme attım,aman küçük şeylerle uğraşamam,hiç yıkamadım 2 çocuğumun oyuncaklarını dedi.. şaşırdı,siz yıkar mısınız? Yoksa gerçekten tuhaf mı benim yaptığım? Ayda 1 kere yıkarım,kırık ne varsa ayıklar atarım..