Kızlar bugün kiz arkadasimin bebeği düşmüş ama yataktan emzirirken bianda uykuya dalmış düştüğü yükseklik 40 cm felan beşikle yatağın arasına 2 dkka ağlamış sonra sakinlesmis bir sıkıntısı yokmus suanda üstünden 5 6 saat geçmiş ne kusma ne huysuzluk nede kafasında kızarıklık morluk gözlerinde kayma hiç bisey yok 3 4 saatte uyutmamis sizce bir sorun olur mu hastaneye götürmedi evde takıp ediyo