Öff nefret ettm şu lafı duymaktan. Oğlum 4 buçuk aylık 1 aydır destekli oturabilşyor doktorumuz oturabilşr artık otursun dedi. Her gören geyreği batar diyo.. illallah ettim . Dün yengeme dedim hatta batarsa batar benim oğlumub geyreği dedim artık 😅 eğeleri batar geyreği batar yıldım.. geyrek batması kalça çıkığı gibi bişy canım yani belin alt kıamı kalça kemiği zorlanmışsa bebeğin geyrek batması denir ona . Bebek kafasını tutamıyor karın egzersizinde kendini kaldıramıyorsa daha oturmaya hazır değildir bu durumds bebeği oturmaya zorlamak buna neden olur