Kızlar bişey sorcam, benim sütüm aşırı az yani iki memeden sağdığımda biberonun dibi bile dolmuyordu ne yapsam çoğalmadı. 15-20 gündür emzirmiyorum. Migren hastasıyım arveles içiyorum bi kaç gündür. Şimdi sanki sütüm tekrar artmaya başlıyor gibi. İlaç içtim ya sütümü nasıl vermeliyim? İlk önce sağıp bitirip onu vermeyip yeniden biriktiğinde sağıp öyle mi vermeliyim? İlk anneliğim bilgim yok bu konuda. Sizin bildiğiniz bi konu mu bu?