birbebetoannesiii Kızlar 1 ay evde yoktm esim tost makinamda eşim tavuk pisirmiş ne kadar yikasamda çıkmıyor aralari kararmis böyle yanık gibi telde vuramiyorum granit çizilir diye nası cikarabilirim fikri olan
Zeliha27mira birbebetoannesiii Makinayı ısıtın iyice sonra yağ çözücü sıkın bolca biraz bekleyin ardindan silin geçer.
Zeliha27mira birbebetoannesiii Bide yine ısıtıp karbonat ve yağ çözücü sıkın üzerine peçete örtün geçer inşallah.
birbebetoannesiii Zeliha27mira yag sökücü sinmez dimi canım yıkadıktan sonra bisey yapınca tadı frlan geçiyor bazen
hulya1406 Zeliha27mira bunu deneyin her yağı hemen çıkartıyor biz tüm komşular kullanıyoruz.Tavsiye ederim.
Zeliha27mira birbebetoannesiii Yok iyice duru suyla temizlerseniz kurularsanız sinmez ben hep öyle yaparım.
birbebetoannesiii Zeliha27mira teşekkür ederim canım deneyeceğim inşallah eski haline geri döner dönerse Allah razi olsun donmezsede genede Allah razi olsun cevap verdin ❤️
Meovvmeovv birbebetoannesiii rossmann da domol var fırın aspiratör tost makinesi gibi yerlerde başarısı çok iyi güçlü temizleyici. Onu bi deneyin bakalım
birbebetoannesiii hulya1406 ya güzel gibi yanmış yag diyor tost makinasi da öyle yanmış yapışmış yag valla inşallah çıkar canım yaa
hulya1406 birbebetoannesiii ben bugün fırını temizledim hemen yağlar aktı.Ama zor yağları biraz fazla bekletmek gerekiyor sanırım.Bende tost makinasında denicem.😌
misk-iamber3 birbebetoannesiii kullanmadığınız dil fırçası varsa eğer yağçöz sıkıp aralarını diş fırçası ile temizleyebilirsiniz