__brna__ ay onların hayatı yalan öyle bakın bence. Çünkü cidden öyle. Şöyle düşünün bu fenomenler link paylaşmak, story çekmek, reels çekip düzenlemek derken bebeklerine vakit ayırmıyorlar. En ufak bir hareketlerinde zaten full telefon ellerine olduğu için o anı yakalıyorlar. Aslında bizim de çocuklarımızda var her şey maşallah. Benim oğlum bi gün dümdüz dururken ertesi sabah ellerini bir şeylere atmaya başladı ne olduysa bir gecede oldu. Bebeklerimizin hepsi çok çok özel. Sadece her gelişim basamağı tam sıralı değil. Sırası yok. Bebek öylece ilerliyor. Hiç karşılaştırmayın. Onların imkanları bile Farklı. Bizim yapabileceğimiz tek şey hep sevgiyle güler yüzle onları sevmek zaman ayırmak. Zaman full bebekle de olmaz.
Fenomenlerin işi bu öyle bakin. Bizim kaydırdığımız her link onların ekmek parası aslında. Biz de kendi işimizi yapıyoruz. Eve bakıyoruz bebeğe bakıyoruz hayatlarımıza bakıyoruz. Biz de mükemmeliz 💜💜💜