Zeyzeyim Kızlar bebeğim 3 ay4 günlük mamayla besliyorum doğduğu günden beri 3 gündür aç olduğu halde biberonu çektikçe ağlıyor rahatsız oluyor zar zor yediriyorum başınizdan böyle bişey gectimi neden olabilir
Papatyam1703 Zeyzeyim belki linç yiyecem ama okuyun bir keresinde benimde başıma geldi okumaya başladıktan sonra kızım memeyi tuttu
BebekEfe Zeyzeyim Ağzına damaklarına bak canım , hatta devam ediyorsa doktora götür , bir sıkıntısı olmasa alır . Bir de uykusunu almış olmasına dikkat et. Oğlum da uykusunu alamadığında meme almıyor 6 saat aç kaldıgını biliyorum .
vurgen_armina5919 Zeyzeyim Belki biberondan az mama geliyordur tam çekemediği için ağlıyordur bir bakın derim :)
Papatyam1703 Zeyzeyim Fatiha Ayetel kürsü İhlas Felak Nas Yasin galiba Fetih süresinide okudum ya bildiğiniz herşeyi okuyabilirsiniz 7 şer defa okuyun kısa süreleri
Zeyzeyim BebekEfe dışı mi cikiyo anlamadım zaten bu tane var dişi, salyalari çok akiyo ve yan tarafları beyaz biberonla kasiyo sürekli o yüzden olabilirmi acaba
BebekEfe Zeyzeyim Olabilir ben de bi ara süpheşendim ama erken . 3 bucuk ayda dişi çıkanları biliyorum istersen bi doktora göster daha sağlıklı sonuç elde edersin ona göre davranırsın .