Ayy sinir oldum o posta . Ülkede iyiye giden bişey yok zaten takmışlar milletin yılbaşına kutlamasına vay efendim cadılar bayramı kutlamasına. Vallahi yıldım her sene aynı .. ben seviyorum kardeşim kış çocuğuyum yılbaşı ruhunu, kutlamayı seviyorum. Çocuğum da sevsin , diğer kültürleri de görsün ne var ayy ona kısıt buna kısıt sonra çocuğum şöyle oldu böyle oldu