Hurinur03 Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim ara ara öksürüyor röntgen çektirdik ama doktorumuz bişi yok ateşini takip edin çıkarsa getirin dedi . 2 aylık bebek neden öksürür varmı başınıza gelen
Whatornot Hurinur03 benim kızım da bir gün öksürdü burnu da akmaya başlamıştı banyo yaptırdık, ayaklarının altına limon sürdük bir de bir tatlı kaşığı kadar da ıhlamur verdim maşallah ikinci güne hiçbir şeyi kalmadı 2.5 aylığız
Birsenbirbenbirdebebek Hurinur03 Benim kızımda o aylarda öksürürdü ve doktorumuz normal olduğunu söyledi sürekliliği ve ateşi yoksa Nefes yolları gelişmeye devam ediyor demişti Ve gerçekten de zamanla geçti
Buse62 Hurinur03 bizimde öyle 5 aylık bebeğim kuru öksürük ama ateşi yok. Ailecek hasta olduk biz ama 2.5 yaşındaki kızımda ateş oldu doktor ikisinin de cigerinde balgam var dedi evde hava uyguladık bizde bebek için ateş olmaz dedi bu hastalıkta bide salgın mış bu ara. Ben bebegime bide yıkanmamış koyun yünü günlük sakızı denedim gögsüne çok etkili oldu hırıltısı gitti öksürügü de azaldı baya
Asil123 Benimde oğlum 2 ay 6 günlük 1 aylıkken geldi başıma. Balgamlı öksürüktü bizimki. Kızımdan geçmişti. Şükür atlattık. Hava vermişlerdi. Evdede uyguladık. Atlattık.
Hurinur03 Asil123 bizdede kusarken balgam çıktı ama bende hastayım balgam çıkarıyorum benden geçmiş olamaz galiba dimi
Senaa92 Asil123 sizinki gibi bizdede balgam ve öksürük var çok küçük olduğu için balgam çıkaramıyor boğazında hırıltılı devam ediyor hava uyguluyoruz ne kadar sürede geçti acaba balgam 🙁
Hurinur03 Neziha122 bizim ki öyle günde 1 sefer falan acaba sütün kaymağı diyorlar o falan mı kalıyor ki boğazında
Asil123 Bizimkide dünden beri kaka yapmıyor cok huzursuz. O neden olabilir acaba. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Emnedmr Asil123 anne sütü aliyorsa 10 gune kadar normal ama kakasini yapsin rahatlasin diyosaniz bi kac damla zeytinyağı verebilirsiniz ben 16 günlükken vermiştim simdi hala ara ara veriyorum
Hurinur03 Asil123 bizimkide öyleydi 1 hafta kabız oldu poposuna zeytin yağı sürüp masaj yaptım parmağımla uyarıcı masajlar yaptım bolca sürün ve ayaklarını bisiklet sürüyor gibi çevirin çok iyi geldi
Senaa92 Bizde 2 aylığız öksürük balgam hapşırık vardı doktora götürdüm hava ve antibiyotik verdi öksürük devam ediyor ama balgam hırıltılı bir şekilde devam ediyor
Hemsire_annee Geçen hafta bizimde aynısı başımıza geldi 2 ay 16 günlük şu an. En iyi gelen şey odayı nemli tutmak ve senin bal+limon+sarımsak karışımı yemen sütünden bebeğe geçmesi gerçekten benim bebeğime çok iyi geldi sende dene istersen
Senaa92 Asil123 aynı şekilde hava veriyorum öksürük baya azaldı ama boğazında balgam var nefes alıp verirken hırıltı geliyor şuan tek sıkıntımız o