yasminyasoo Merhabalar aşı konusunda artı eksi olayına göre karar verin. Aşı yaptırmayan insanlar var. Ilaç konusu hep araştırıp kullanırım bu da bize bağlı istediğimiz güvendiğimiz ilacı kullanabiliriz. Rezene konusu siz içebilirsiniz etkisi az olabilir ama büyüme aşamasındaki bir bebeğin buna maruz kaldığında nelere yol açabileceği bilinmiyor ve kesinlikle onermeyen doktor yazıları da okumuştum. Sizin hayatınız sizin kararırız herkes ici vicdani rahat edeceği şekilde çocuğunu büyütmeli.