Asyatugsem canım bizde bugün 8 ay olduk, diş yok ,sadece dönüyor mama yiyor ek gıda sevmiyor posalı gelince ögürüyor nasıl alışacaksa o kadarda dikkat ediyorum Can rendede yapıyorum blandırda çekiyorum ama boş.. sürekli mız mız ama çok tatlı rabbim hayırlı ömür versin yavrularımıza