Kbra6161_ Kehribar bileklik vardı oğlumun kolunda hiç cikartmadim hep takıyorum dün oğlumu yikarken bileği yanık gibi kıpkırmızı olmuştu dokununca çok ağladı başınıza geldimi böyle bişey?
Bedsssss Kbra6161_ sanmıyorum canım oğlumda kolyesi var 3 aylıkken den beri takıyor şuan 13 aylık hiç öyle bir durumla karsilasmadk ama genede üstte dursun
Ysgl26 Kbra6161_ alerji olabilir canım çam reçinesi sonuçta. Ve kehribar süksinik asit içerir ve alerjendir