Doktorumuz oğluma buhar alması gerektiğini söyledi. Nebulizatör aldık. Eczanecinin tarifine göre koyuyoruz herşeyi toplam 7 cc kadar. Buhar işlemi çok uzun sürüyor 1 saat net yani. Bu kadar uzun sürmesi normal mi? Eczaneci 3 tane ilacın karıştığından dolayı öyle diyor ama ben size de danışmak istedim. Bebeğimize maske de takmayı tavsiye etmediler elimde tutuyorum kolum çok ağrıyor lütfen bilgilendirebilir misiniz beni