Nesli68 yok yok gece asla 😀 gece benim de çok uykum oluyor, hatta özellikle rahatsız olacağım bir biçimde oturuyorum yoksa uyuyakalırım. Gündüz dalıyorum ama öyle paniklik bir durum olmuyor 😊 başka türlü emzirme pozisyonlarını tavsiye ederim, mastitide önlüyor