Barlashatice eğer huyu böyleyse 6-7 yaşlarında anca geçer. kuzenim öyleydi, çok güldüm galiba kızım da aynı onun gibi oldu. eşimin halasının evindeydik yatılı, bizim oturduğumuz yere 200 km, gece 3 te uyandı çığlık çığlığa ağlıyor durduramıyoruz, arabaya bindik hemen uyudu, tekrar yukarı çıkalım dedik yine başladı, korktu sandım, geçen hafta eşimin ablasına gittik aynı senaryo. düşünün ilk defasında gece yola çıktık, ikincisinde arabada uyuyarak idare ettik.