Benim bebegim 4ay 7 günlük yenidoğdugundan beri memede uyuyor ama artık sürekli uyanmaua emmeye gazı olmaya bu sefer tekrar tekrar uyanmaya başladı aranızda böyle olup uyku eğitimi veren varmı sallarak felan uyumuyor oyle olsa az sallar felan bişeyler denerdim ama memeyi çektiğim anda aglıyor baya hemde emzik de almıyor çok emdiği için kusuyorda üzülüyorum varmı böyle uyku eğitimi veren nasıl bir yapmak gerek acaba