Dogum yapali 4 ay 18 gun oldu 40 başı oldum sonra her ay düzenli gününde oluyodum regli programından takip ediyorum çünkü gebelikten öncede her ay asla 1 gun bile aksamazdı simdi 2 gun gecti olmadım prezervatif ile korunuyoruz oğlumu adetim.2 gun geçince suphelenip kan verdim öğrendim 2. Çocuğu istiyoruz ama oğlum daha çok küçük sizce normal mi kan testi için salıyı beklemem lazım normal test alsam mı beklesem mi bilemedim