Enesra Kişiden kişiye değişiyor bazılarının 1 seneye kadar ağrı oluyor. Ben 4. ayımda hafif hafif pilatese başladım karnım yapışık yeri değil de üst tarafı yanar gibi oldu bıraktım. Şimdi sadece yürüyüş yapıyorum, sert korse de acıttı, o yüzden sıkılaştırıcı biker tayt aldım topluyor karnı. Kilo için de yaptığım tek şey bol su, öbür türlü süt azalıyor 🤷♀️