Deniz06 en zor atak hatalarından birinin içindesiniz 15 ile 19. Haftalar arası bebeğin büyüme sıçraması oluyo bu durum bebeğin yeni deneyimler kazanmasını sağlıyor gel gelelim ki çok zor geciyo 4 ay 18 günlüğüz 1 aydır neler yaşıyoruz uykusu gelince çığlık çığlığa ağlamalar gun içinde sürekli ilgi istemesi kendiliğinden uyuyan çocuğum imkansız uyumuyo kucakta sallıyoruz çok sinirleniyo yalancı öksürükle dikkat çekmeler saatlerce uyuyan oğlum gece 4 den sonra saat başı ağlayarak uyanması normalde 6 da uyanır emer 9 gibi uyanırdı bazen 10 daha neler neler 1 gun kaldı diyo ama bakalım Allah yardımcımız olsun gerçekten zor bi dönem oğlumda çok şükür hiç gaz problemi yaşamadım çok hareketli doğduğundan beri kendi çok rahat atıyor böyle olunca tamamen atak yüzünden böyle olduğunu düşünüyorum