Kızlar nolur cevaplasın bilen biri tam bir ay oldu bugün ikinci sezeryanımı oldum aşağı yukarı 4-5 gündür kanama yoktu hiç bişe yoktu bugün biraz yürümenin üstüne hava da soğuktu tabi eve gelince karnımda adet olacakmış gibi bi ağrı belimde ağrı bacaklarımda ağrı oldu ve adet olmuşum gibi kanama başladı aşırı rahatsız edici bişe var bu durum normal midir rahimde falan bişe olmuş mudur bu durumu yaşayan var mı doktor normal diyor ama bu ağrı neyin nesi aşırı tedirginim şu an