Kalimero kendi çapımda verdim 4 5 aylık başladım sallamayı bırakıp sspat yaptım bi kaç ay sonra da kendi yatağına koyup cikiyodum emzik le uyuyor ama hala onu biraktiramadim şuan 11 aylık. Bu sıralar beşikten tutup kalktığı için uyuyana kadar bekliyorum .