1 ay önce kadar spiral taktırdım hergün ağrılar sancılar devam etti bu hafta regl oldum ve ağrı iki katına çıktı bugün 5. Günüm hala şiddetli kanamam var ve ayrıca dünden beri bir batma vardı bugünde elime sert bir şey değdi sanırım spiralin ipi dışardan bakınca da gözüküyor çekmeli miyim ya da acile gitsem bakarlar mı ne yapacağımı şaşırdım üstüne birde hafta sonu olunca pazartesiye kadar nasıl sabretcem şaşırdım kaldım öyle