Mlkkrm ben 20 günlükten beri takmıyorum. Ara sıra çizdiği de oldu ama benim bebeğim eldiven sevemedi hiçbi zaman. Doğduğundan beri uyurken eldivenlerini çıkarırdı, takınca uyanırdı taktırmazdı. 2-3 günde bir tırnaklarını kesiyorum ve sivri yer kalmamasına dikkat ediyorum ama ne yaparsak yapalım tırnakları çok ince bi şekilde çizecek🙈 Eldiven kavramasını ve en önemlisi kendine dokunmasını, keşfetmesini engelliyor. Bebekler yüzlerine dokunarak sakinleşiyor çoğu zaman, onları bundan mahrum etmemek en iyisi bence. Elleri de üşüdüğü için soğuk değil bebeklerin üşüdükleri ellerinden değil sırtlarından anlaşılır 🙈