Kızlar eşim uzuunca bir süre olmayacak..
Sizce ailemin yanında mı kalayım..
Yoksa kendi evimde mi kalayım…
Bebeğim küçük kar kış ta alışveriş falan nasıl yaparım bilmiyorum..
Ehliyetim yok..
Hem tek kalmak istiyorum hem aileme gitmek istiyorum..
Napsam bilmiyorum..
Kimseyi tanımıyorum burda..