Hanımlar bebitolarınızın gece uykuları ne zaman sonlandı. Bizim doktorumuz 2 yaşına kadar kalkması devam edebilir normal dedi. 6 aya gircez yakında kalkıyoruz 3 saatte bir hemen hemen. 2 beslenme yapıyoruz sabajçh 6 ya kadar. Süt içiyor oğlum. Sizde durumlar nasıl? Neyle besleniyorlar ve ne zaman sonlandı. Artık kalkmasın istiyorum da kalkıyor ☺️ fazlasıyla yorgunum😒