Htlpyrk Nida07 ben ucuncu siseye basladim. Her gun, uc defa bir su bardagi suya 20 damla seklinde kullaniyosun.
Nida07 AtaTrkmn bende aldim da internetten simdi geldi ama nasil kullanilcak bilmiyorum. Baya iyi diye okumustum ama gorucez :)
Anacsevgidolumelek Nida07 uzerinde yazmasi lazim yazmiyor mu? Ben galactago ve prolac kullandim ikisinde de yaziyordu
Htlpyrk Nida07 bende ise yaradi duzenli kullan mutlaka fark edeceksin ama sadece bestlak kullanmiyorum ben gun icinde cok sey tuketiyorum ve bol su. Insallah sende faydasini gorursun