Saricivciic Oğlumun gece beslenmesini keseceğim, beraber bu yolda karar alan arkadaşlar varsa, birlikte ilerlemek isterm
Nursenac Saricivciic benim oğlumda 12 aylık gece 7 defa kalkıyor hiç olmadı 5 defa . Sadece emmek istiyor ben kesemiyorum çok istiyorum kesmeyi ne su ile ne emzik ile kanmıyor sıpa
Songena19 Saricivciic doktorum yavaş yavaş azalt ve düzene şok dedi gece iki kere saat kur ve öyle emzir dedi atıyorum gece uykusuna 9da geçiyorsa 11ile 1arasi bir vakitte emzirdim dedi ikinciyi de gece 4te filan emzirirsin dedi aralarda uyanırsa piş piş yap uyutmaya çalış baktın uyumuyor kucağına al sakinlestirip tekrar uyutmaya çalış dedi
Saricivciic yalnizkalp iyi Akşamlar canım 1 yaşında emmeyi bıraktırdm ama mamaya alıştı, kararlıyım mamayıda bıraktıragım inşallah
Saricivciic yalnizkalp Merveeemeeliss Nursenac Bademlilokumm Ecrininannesi58 Zuhalhlt Kızlar nasılsnz naptnZ, bu gece zorlandk 2-6 arası hiç uyumadk
Saricivciic yalnizkalp Merveeemeeliss Nursenac Bademlilokumm Songena19 Ecrininannesi58 Zuhalhlt Papatya_Kizim Yusaydef expectopatronum Conimm ayseasln21 [silindi] Minik-ejderham1328 Semy Hollymolly mucizem_200921 [silindi] Minik-ejderham1328 35izmir Asatk-28 Ayazmom1 AliEymenmoms 35izmir biradamavisi 3. Günden bildiriyorum arkadaşlar sadece 1 kez kalktı su içip yattı sanırım alıştı şükürler olsun Rabbime. azıcık sabredelim ilk gün hiç uyumamiştk ama şükür oldu gibi
Saricivciic Merveeemeeliss canım emmeyi ben birden bıraktırdm ama mamaya alıştı, bugn 2 kere verdiğim mamayı tek seferde verecegm, emmeyi bırakırken ben dirwkt hic emzirmedm 2 günde alıştı evet ağladı ağladıgında salladm
yalnizkalp Saricivciic masalah canim benimki kucuk daha ama bedne geveleri cok kalkiyorum emzirmek ici azatmayi dusunuyorum
biradamavisi Saricivciic 16 aylık mamayı bırakmıyor gece 1 ya da 2 defa içmek istiyor sonra da hep bezi sızdırıyor çok mama içmekten. Vermemeye kalksam çok ağlıyor napacağım bilmiyorum.
Merveeemeeliss Saricivciic benimki 6.5 aylık anam yok kıyamet koparıyor mama hiç kullanmıyoruz biz biberonuda kullanamıyor zaten su verdim falan bi kere denedim yok beceremiyorum aç olsa emse anlıcam tok karnıda öyle keyfine göre kalkıyor 😞
[silindi] Saricivciic benimki 9 aylık, yavaş yavaş kestim yaklaşık iki haftadır da deliksiz uyuyoruz ikimizde, akşam 12 civarı uyur sabah 11.10 arası uyaniriz, sadece bu aralar diş çıkartıyor o yüzden rahatsız
Saricivciic yalnizkalp aynen azalt canım sonra tamamen keserken kolaylık olur emin ol 3. Gün alısıuor
mucizem_200921 Nursenac benimki de öyle ya emzik emiyor ama 14 aylık emzik çekiyor boş olduğunu hissedince ağlayıp atıyor
Saricivciic Merveeemeeliss kuzum bebimkide Öyleydi hiç sallamazdm böyle olunca uyuyana kadar salladm 3. Günde bitti
expectopatronum Merveeemeeliss benimki de aynı. Doktor saat aralıklarını uzat dedi. Önce 2 saat sonra 3 saat diye ama ne mümkün. Saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyo ve bırakın meme vermemeyi benim değil de babasının kucağına aldığını farkettiği an bile yıkıyo ortalığı. Ama ne ağlama yani öyle böyle değil.
Songena19 Ay bu konuyu bende gecen gün doktoruma dansmistim bebeğim 10 ay20 günlük bir cesaret başlasam diyorum iyice meme bağımlısı olmadan
Saricivciic Songena19 aynrn öyle kuzum şuan ben mamayı öyle yapacağım yavaş yavaş azaltıp kesecegim cidden hiçbir yararı yok
Ecrininannesi58 Saricivciic benim kızımda on aylık iki gün uğraştım kalktıkça salladım başaramadım daha kötü oldu şimdi emsede yine sallamadan uyumuyo açıyo gözleri tamamen uyanıyo