Bende uzun süre gaz için damlalar kullandım baktım çare olmuyor bitkisel ne kullanabilirim diye arastırdım kimyon tükettim her yemeğimde ve bebeğime de kimyonlu su verdim rahatlattı..tek çare oydu artık
-bir çaybardağı sıcak suya yarım çaykaşığı kimyon atıp kimyonun demlenmesini bekleyin kimyonlu su demlendikten sonra yine çay kaşığının yarısıyla emzirmeden önce sadece günde 1kez olacak şekilde
, verdim .. Tabi doktoruma da danıştım alerji vs için oda verebileceğimi onların yazdıkları damlalarında içeriğinde kimyon oldugunu söyledi Sizde doktorunuza sorarak uygulayabilirsiniz