Papatya_a Regl olmadim hamilelik belirtisi var kan verdim sonuç 4.200 çıktı acill yardımcı olucak varmi gebelik varmi yok mu öğrenmek istiyorum değer yükselir mi yoksa yükselmez mi
Evaninanasi Papatya_a 4200 mü 4,200 mü? Eğer 4 bin 200 se hamilesin ama 4. ,200 ise olmama ihtimalin de var çünkü beta bazen regl dönemine yakında yükselebiliyor.
begonvilhg Papatya_a 4.2 ise 5 referans değerinin altında olur yani hamile değilsin demektir. 4200 ise bu çok yüksek bir değer çoğul gebeliklerde görülür ancak. Bir yanlışın olmasın.
Papatya_a Berenpinar perşembe günü vermiştim kanı o zman 4.200 çıkmıştı cuma günü verdım yani dün o zamn tam net cikmadi 0-5 olarak çıktı onu anlamadım degilmiyim bide bugün ishal ve bulantı başladı ilk defa oldu bu akşam pazartesi tekrar kan vericem çok endiseliyim
ervakusunannesi Papatya_a 0-5 yazan sizin değeriniz değil referans aralığıdır yani olması gereken aralığı yazıyorlar. Bu sınırlar dışında çıkarsa hamilesiniz demek yani. Genelde çoğu kişi ikisini karıştırıyor.
Berenpinar Papatya_a canım benim anladığım kadarıyla hamile kalmayı istemiyorsun ama 4200 Kanda ciddi bir değer. Hamile olma olasılığı yüksek.
ervakusunannesi Papatya_a hamilesin canım benim değerim de öyle çıkmıştı 1 aylıktı bebeğim, tekrar test verip doktorunla görüş sen bi 🫶🏼
Berenpinar Papatya_a sakin ol Kanda 4.200 idrara da yansır. Bence eczaneden hemen bir gebelik testi al çıkacaktır.
Papatya_a Berenpinar yani 1 hamilelikte gibi erken gebelikte yapmistim aynı şekilde silik çıktı ilk gebelikte onla ogrenmistim
Berenpinar Papatya_a benim gebeliğimi ilk öğrenme şeklimle çok örtüşüyor ben hamile olduğunu düşünüyorum verdiğin bilgilerle…
Berenpinar Papatya_a ya ben sana kıyamam senin endişelerini çok iyi anlıyorum ama kurban olduğum emzirmek hamile kalmana engel değil ki… İnan senin kadar bende üzülüyorum bu duruma şimdi.