Bilgehan Arkadaşlar merhaba. Alerjik bir bebeğim var . Mama için rapor çıkartmak istiyorum. Çocuk doktoruna mi gitmek gerekiyor yoksa alerji doktoruna mi ?
Mervea Bilgehan alerji doktoru çıkarmıştı bize geçen ay raporumuz bitti doktor izinde diye çocuk doktoruna gittik o çıkardı tabi kendi branşı olmadığı için 2 çocuk doktoru ve baş hekiminde onayını alıp çyle çıkardı raporu
Eylul_27 Merhaba. Alerji teşhisinizi kim koydu? Bebeğiniz anne sütü almıyorsa ve doktorunuz da bunu biliyorsa rapor cıkartması gerekirdi. Bizim raporumuzu cocuk doktoru cıkartmıştı. Doktorunuzla bir görüşün isterseniz
Bilgehan Eylul_27 alerji doktoru koydu. Bebeğim anne sütü alıyor o yüzden rapor cikartmamistim. Fakat şimdi ise baslasim ve sütüm yetmiyor. Ek gıdayı da ağzına sürmüyor. O yüzden mama talep etsem verirler mi?