Gelen sütünüz gayet iyi, memedeki süt sağılan sütün 1,5-2 katı kadar oluyor :) bebeğiniz emmek istediği kadar emsin bence, sadece memede uyumamasına dikkat edin mutlaka. Bir de mochi alabilirsiniz. Ben bebeğim gece bir mememi emerken diğerini mochi ile sağıyorum. Bir mememi emerken doyup uyuyor çünkü. Onu da ertesi gün biberonla veriyorum.