Anka_2022 Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük , ilk 3 ay sakin olan ve yerinde duran bebeğim 1 haftadır durmadan bağıra bağıra sesi kısılana kadar ağlıyor, uyumak istemiyor kucak istiyor emziği çok severken emzik bile almıyor artık, bu durum normal mi
gulsum11 Anka_2022 oğlum 3 ay 3 günlük aynı şekilde boğazı kuruyana kadar ağlıyor uykuya geçmekte zorluk çekiyor salyasıda baya çoğaldı neden acaba bende merak ediyorum 😥
ppzeynep Anka_2022 Bebeğim bugün tam 3 aylık oldu. 2 gündür tarif ettiğiniz şekildeyiz. Atak haftası yaklaşıyor ve bu en uzun atak dönemi.
Anka_2022 Berenpinar aslında diş eti beyazlaşmış gibi ben de şüpheleniyorum salyası çok çok akıyor sizin de öyle miydi
Berenpinar Anka_2022 evet öyleydi.. Biz atak sandık elimizi ısırmaya çalışıyor tükürük atıyor salyalar fazlalaştı sabırla bekledik. Gece sürekli uyandı ıkınmalar başladı vs. Dr a götürdük meğerse yavrum diş ağrısı çekiyormuş.
Anka_2022 Berenpinar inşallah huzursuzluklarını hemen atlatırlar, peki aguları mırıldanmaları azaldı mı, neredeyse hiç mırıldanmıyor bu durum beni çok korkutuyor
Berenpinar Anka_2022 evet evet cıvıldayan uyurken bile mırıldanan çocuk gitti yerine huzursuz sürekli ağlayan Biri geldi. Biz calpol verdik çok az rahatladı arada gülücük atıp aguluyor cıvıldıyor.
Berenpinar gulsum11 dişleri kaşınıyor ağrıyor haliyle uykuları bölünüyor. Ben hep atak sandım meğerse diş miş.
Berenpinar Anka_2022 bu arada 3.5 aylıkken bir başladı 4.5 aylığız hala devam ediyor. Uzun sıkıntılı bir süreç sizi bekliyor maalesef..
Berenpinar Anka_2022 inşallah sabırlı ol.. Allah evladını sana bağışlasın memede çok sakinleşiyor mümkün olduğunca meme ver hafif atlatırsın durumu kal sağlıcakla❤️
Mutlubebekannesi Benim bebegim de 3 ay olmasına 1 hafta var bi iki gündür mutsuz hep sürekli dudak büzüp ağlama derdinde dediğiniz gibi önceki günler gibi sürekli benle konuşmak istemiyor mirildanmiyor yani hep ağlamaklı ara ara emerken de problem yaşıyoruz ataktanmidir bilmiyorum
Mutlubebekannesi Anka_2022 bizimki meme reddi değil fakat arada özellikle geceleri uyuyacak iken meme ile kavga ediyor
Gamze5858 Mutlubebekannesi memeye aldigimzds yitiyo ağlıyor acip şekilde değil mi bzde öyle sakinlestirip vermeye çalısiyoruz yada uyku modundayken