Aliciagirl bende eşiminkinden baş vurdum bı kere kabul olmadı bende kabul olmadı üçüncü kez denedim şuan eşim fabrika işçisi bebeğim 5 aylık mama da içiyor borçlar var e evimizde yok ihtiyaçımız var ama çıkmıyor ihtiyacınız yok diyor tamam da olmasa insan nie başvursun ki anlamıyorum illa 3 çocuk mu olmasın lazım illa anlamadım