Bebeklii Geçen hafta benim de oğlum gripti 2 yaş.Hemen baktım hastalanıyor umcaya başladım.Udi hindi yağı verdim.Çorbalarına ev yapımı elma sirkesi kattım.Ihlamur içirdim akşamları.Bol su içti zaten kendisi suyu sever.Burnunu da sürekli serum fizyolojik ile temizledim.Sadece ilk 2 akşam çok burnu tıkanıyor diye hava verdim serum fizyolojik katıp içine.Çok şükür hafif burun tıkanıklığı ile ilerlemedem atlattık.