NeslihanAden Merhaba. 0,5 ml çizgisi var. Oraya kadar çektirip vermeniz en doğru olanı. Oğlumun doktoru bize böyle tavsiye etmişti. Bende sormuştum kilo başına 1 er damla olarak biliyorum diye. Kesinlikle buna gerek yok. Söylediğim ölçü yeterli demişti. 9. Ayda kan testi yaparak eksiklik varsa kilo başına 1 er damla ya da 2’ şer damla olarak artırılıyor.