Nazli0242 ben onu anlayamıyorum biliyo musun 🙃 mesela ben şehir dışında bi doktora gidiyordum 1 saat mesafe. Benim suyum gelmişti ve doğum başlamıştı yola çıktığımda, 1 saat o doğum sancısını çektim ben eşim araba kullanıyor paniklemesin diye gıkımı çıkarmadan gittim o yolu. Kendimi paralamadım. Ama gel gör ki ameliyattan sonra oturup kalkarken öldüm sanki. Ben düştüm 4 günlükken çok canım yanmadı , ama otururken kalkarken ağlıyordum 🤷🏻♀️ Benim yüksek aslında sanırım ben dayanabiliyorum sessiz kalabiliyorum ağrılara acılara ama bu sezaryen başka bişey yaa. Hiç hissetmediğini dönem sanırım 2 ayın olcak. Ben de 2.5 aylık anneyim 🙈 hiç geçmeyecek sanmıştım ağrısı acısı kanaması… herşey geçiyor 🌸