Ngovercin canım benim bebeğin kolik bebek bana da eczacı önerdi.Ilık suya 1 çay kaşığı döküp yapıyorum.1çay kaşığı veriyorum sadece doktora da sordum 1 çay kaşığı her gün verebilirsin dedi gerçekten bağırsakları çok rahatlatıyor güzel gaz çıkarıyor bebek sakinleşiyor.