Benim kızımda tam 5 6 aylıkken corona geldi. Zaten kapattık kendimizi tam herşeyi anlamaya başlamışken kimseyle görüşmediğimiz için çok sorun yaşamıştık. Memlekete giderdik kucağımdan inmez biri ona baksın, konuşsun hemen ağlamaya başlardı saatlerce de sürerdi. Son 1 yıldır insan içine karışmaya başladık herkese gidiyor, konuşuyor tabi utangaçlık var biraz ama inanın bu durum geçicek. Uzun süre dışarı çıkmadıusanız çocuğunuzun başka yerlere adapte olamaması, yabancılık seçmesi çok normal. Alıştığı ortamda olmak istiyor olabilir. Az daha sabır🙏 kendi evinize misafir çağırın, insanlara alıştıkça yavaş yavaş başka ortamlara da girersiniz derim.