Ayazveannesiii benimki de iki üç gündür öyle uyumuyor , hele gündüz hiç uyumaz oldu 1-2 kere 10-15 dk uyursa şükür ediyorum , şu siteyi çok seviyorum ya hasta mı diye kendimi yiyorum aynı dönem bebekler aynı sorunlar olunca içim rahatlıyor yemin ederim , atak haftasındayız herhalde 🤷🏻♀️