Urasss13 23 günlük bebeğim ilk başta bu kadar yoktu son bir kaç gündür çok arttı hep emdikten sonra ya da masadan sonra azcık çıkarıyor ağzının yanından akıyor içtiği. Normal mi bu
Besraesin Urasss13 evet benım kıde cıkardıgında bende uzulurdum kıymetlımız her damlası dıye ama daha mıdesı kucucuk annesi farkında olmadan fazla ıcıyor sonrada cıkarıyor büyük oldaydı baska belırtı vs olsayfı reflü vs diyebılırdım 😊