Kızlar 8 ay 17 günlük oglum var..daha tam babıldama yok..anne dıyor arada degısık seselr çıkarıyor ama dede baba demedı henuz..bıde sadece gel yapabiliyor bay cak vs öğretemedim..
benıde taklıt etmiyor bunlar için erken mı yoksa bu ayda yapması gerwkır mı geride mi kaldık?